ÖN SÖZ






ÖN SÖZ


Oyun Bizim İşimiz... OBİ

Ne güzel bir proje ismi... Ne güzel bir mevsim (Sonbahar çocuğuyum ben :)... Ne güzel bir şehir... Kimbilir ne güzel insanlar... Heyecanlıyım çok!

Öncelikle Proje Yürütücüsü Prof. Dr. Nesrin IŞIKOĞLU ERDOĞAN'a ve tüm Proje Ekibine, çalışmaya beni dahil etmelerinden dolayı çok teşekkür ederim... Herkese merhabalar...

Ben Dr. Öğr. Üyesi Nalan ARABACI

Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı'nda 2013 yılından beri Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktayım. 20 yıla yakın işin mutfağında çalışmış, meslek yaşamı boyunca pek çok kurs, seminer, çalıştay vb. etkinliklere katılmış, bu sürenin ardından yeni heyecanlarla akademik camiaya adım atmış bir öğreten/öğrenen olarak uzun zamandır duymadığım bir heyecan duydum proje ile ilgili bilgilendirme ve davet mailini aldığımda...

Daha önceki deneyimlerimden yola çıkarak nasıl bir eğitim olabileceği ile ilgili bir fikrim vardı elbet, ancak bu sefer akademisyenlerle, hem de benim için tamamen yeni olan bir konu ile ilgili olarak çalışmak, bu eğitimi farklılaştıran tarafların en başında geliyordu. Yeni bir şehirde olmak fikri ise benim için her zaman motive edici bir sebep... 

Proje konusu ile ilgili bilgi dağarcığını yoklamalar ve ön okumalardan sonra nihayet proje tarihi geldi çattı ve bugün Denizli'deyim. Emek verilen ve zaman harcanan hiçbir şeyin boşa gitmeyeceği inancı ile geldim buraya... Burada edinilen bilgilerin ve paylaşımların yerini bulacağı günleri sabırsızlıkla bekliyorum.

Kendi penceremden gördüğüm manzaralarla her zaman mutluyumdur kişilik olarak... ama başka pencerelerden görünen manzaralarla zenginleşmeye çalışmak da bir dünya insanı olarak en önemli amaçlarımdan biri olmuştur hep!

Bütün bunların hepsini Denizli'de bulabilmek... Denizli'de kendimce bir iz bırakabilmek için buradayım. Hayırlı, uğurlu ve başarılı olması dileklerimle...


                                                                                                           07 Eylül 2018 Cuma, Denizli



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar